به کی بگم حالم و احوالمو من،با کی تحویل بگیرم باز عید امسالمو من

به کی بگم حرفمو من...این درد تنها شدنو
![]()
من با کی درد و دل کنم....هیچکی نمیفهمه منو
![]()
آروم نمیگیره دلم به آخر خط رسیده...
![]()
حتی دیگه این گریه ام دردمو تسکین نمیده
![]()
به کی بگم حالم و احوالمو من.شگونیه فالمو من
![]()
با کی تحویل بگیرم باز عید امسالمو من
![]()
به کی بگم خونه دلم آخ که پریشونه دلم
![]()
درد تنهایی بسه دیگه نمیتونه دلم
![]()
از دست کی گله کنم از تو ازون یا از خودم
![]()
تقصیر کی شد ای خدا بازیچه ی دستش شدم
![]()
حتی به فکرم نرسید این کارو در حقم کنه
![]()
خوشیمو از من بگیره منو اسیر غم کنه
![]()
به کی بگم حالم و احوالمو من.شگونیه فالمو من
![]()
با کی تحویل بگیرم باز عید امسالمو من
![]()
به کی بگم خونه دلم آخ که پریشونه دلم
![]()
درد تنهایی بسه دیگه نمیتونه دلم
+ نوشته شده در سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۹ ساعت 12:7 توسط مازرونے کیجا
|