به کی بگم حرفمو من...این درد تنها شدنو

من با کی درد و دل کنم....هیچکی نمیفهمه منو

آروم نمیگیره دلم به آخر خط رسیده...

حتی دیگه این گریه ام دردمو تسکین نمیده

به کی بگم حالم و احوالمو من.شگونیه فالمو من

با کی تحویل بگیرم باز عید امسالمو من

به کی بگم خونه دلم آخ که پریشونه دلم

درد تنهایی بسه دیگه نمیتونه دلم

از دست کی گله کنم از تو ازون یا از خودم

تقصیر کی شد ای خدا بازیچه ی دستش شدم

حتی به فکرم نرسید این کارو در حقم کنه

خوشیمو از من بگیره منو اسیر غم کنه

به کی بگم حالم و احوالمو من.شگونیه فالمو من

با کی تحویل بگیرم باز عید امسالمو من

به کی بگم خونه دلم آخ که پریشونه دلم

درد تنهایی بسه دیگه نمیتونه دلم