بخند..نفس های آخر است...

بخند..که سال نکویت از بهارش پیدا شود...

بخند..دارد تمام میشود...

بخند..که حزن امسال با نفس های آخرش برود از خاطرت.

بخند...تا پایان این سال چند روزی بیشتر نمانده..


 

http://pegah63.persiangig.com/dasht1.jpg

 
پی نوشت:

بیچاره زمستان...


آنقدر ذوق زده از آمدن بهار می شویم،


که یادمان می رود بدرقه اش کنیم!