بخند..که حزن امسال با نفس های آخرش برود از خاطرت.
بخند..نفس های آخر است...
بخند..که سال نکویت از بهارش پیدا شود...
بخند..دارد تمام میشود...
بخند..که حزن امسال با نفس های آخرش برود از خاطرت.
بخند...تا پایان این سال چند روزی بیشتر نمانده..
بخند..که سال نکویت از بهارش پیدا شود...
بخند..دارد تمام میشود...
بخند..که حزن امسال با نفس های آخرش برود از خاطرت.
بخند...تا پایان این سال چند روزی بیشتر نمانده..

پی نوشت:
بیچاره زمستان...
آنقدر ذوق زده از آمدن بهار می شویم،
که یادمان می رود بدرقه اش کنیم!
+ نوشته شده در جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ ساعت 13:34 توسط مازرونے کیجا
|